söndag 16 maj 2010

Lisa håller ställningarna nästa vecka!

I morgon bitti åker jag till Malmö, Coloramas huvudkontor, för ett tvådagars-möte. Lisa får ta över stafettpinnen och hålla ställningarna när jag är borta. Naturligtvis kommer Hilda och Caroline också arbeta. Jag har varit på jobbet idag för att fakturera och betala fakturor. Dessutom har jag fyllt minst två A4-ark med grejor som for runt i huvudet och lagt det på Lisas bord. Hon kommer nog att sucka djupt stackarn! Naturligtvis fixar de allting utan alla mina noteringar. Välkomna till butiken. På bilden ser ni Lisa käka frukost när vi var i Jönköping för att lära oss det mesta om företaget Aspen, tillverkare av badrumsmöbler. Ser ni kandelabern i fönstret? En liknande köpte vi hos Blomsterhörnan härom dagen för att ha i en av våra badrumsmiljöer.

Inga kommentarer: