fredag 28 december 2012

Det nya året - 2013!

Vi tror att det är dags för en tävling och den här gången är det en liten frågesport! Svaren skickar ni till info.mariestad@colorama.se ,men om svaren ska "räknas" så måste ni även ge en kommentar här på detta inlägget. Frågorna är följande:

Vilket år blev Färgtema och Spektrum Colorama?

Hur många Coloramabutiker finns det i Mariestad?

Vad heter vi som driver Coloramabutiken på Stockholmsvägen?

Vad heter vår inredningsdesigner?

Vilka hantverkstjänster kan vi erbjuda?

Svaren ska vara oss tillhanda ´(som det så fint heter) senast den 15 januari 2013.

En förutsättning för att vi ska utse en vinnare är att det är minst 10 st som deltar och att ni ger en kommentar här

Vinsten? Ett presentkort på 1 000 kr i vår butik!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Tävlingar piggar alltid upp,och kul när man lär sig lite av frågorna!
Hälsningar Eva

Anonym sa...

Kul idé!
Jag har nu mailat mina svar och håller tummarna :)

Gott Nytt År!
hälsningar Helena

Anonym sa...

Kul tävling, nu är det bara att hoppas att svaren blev rätt.

Anonym sa...

Jag är med!

MVH Lars Eriksson

Anonym sa...

Jag är också med och tävlar, hoppas på tur.

Hälsn. Berit Johansson

Anonym sa...

Hoppas hoppas!!

/Sofia

Anneli sa...

Jag är också med!

Lotta Stridh sa...

Tur att man har lite bloggar att ligga hemma och läsa när man är sjuk.
Har mailat iväg svaren till frågorna nu.

God fortsättning!

Philip Jönsson sa...

Klart jag är med, älskar tävlingar :)

asamaria sa...

Klart man vill va med och tävla!!

Morgan sa...

Självklart vill man ju vinna!

Anonym sa...

Hej!
Har svarat på frågorna och försökte även publicera en kommentar i morse, men det verkar inte ha fungerat. Provar igen.
Emma