lördag 25 februari 2012

Lördag

Jag (Barbro) och Caroline har arbetat tillsammans idag. Sista lördagen i varje månad är det långlördag i Mariestad och då är det öppet till 15 (annars till 14). Det var mycket kunder fram till 14 men sen var det ganska lugnt. Om det beror på att behovet inte finns för längre öppethållande eller att de flesta hellre njöt av det vackra vårvädret det vet vi inte. Vi har sålt tapeter, kakel, golv och en hel del färg idag. När det gäller färg så är det många som köper snickerifärg för att måla om gamla möbler och väggfärg för att fräscha upp väggarna. Det är alltid lika kul att arbeta på lördagar då alla kunder är glada och förväntansfulla inför helgens ledighet. Ett stort tack till alla trevliga kunder!

Jag har nyligen kommit hem från födelsedagsfirande. Jag smet lite tidigare då jag är trött efter arbete, innebandymatch (sonen, inte jag) och fest. Nu blir det lite häng vid tv innan sängdags.

Förresten, tittade ni på Melodifestivalen? Lisa och Danny gick vidare. Rätt eller fel?

Inga kommentarer: