fredag 21 februari 2014

Ersin Curan fixar till våra miljöer!

Vår mattläggare/kakelsättare och golvläggare Ersin Curan piffar till en av våra våtrumsmiljöer som ni kan se när ni promenerar förbi butiken. Tarketts nya våtrumsgolv svartvit-rutigt kommer på plats.

Fredag kväll redan. Jag (Barbro) har haft hjälp av Morgan från huvudkontoret hela dagen. Han är vår stora expert på vårt dataprogram Navision. Ett stort och varmt tack till dig Morgan för all hjälp. Du jobbar hårt för oss inom Colorama. Det är guld värt!

Jag har arbetat tillsammans med Caroline och Malin idag. Lisa har varit ledig. Vi har jobbat med ett litet leende på läpparna efter gårdagens lyckade event. Våra gäster var nöjda, vi är nöjda och även Dijana från Jotun och Petra från Anza uppskattade kvällen. Win-win kan man säga!

Håll utkik i era brevlådor i början av nästa vecka för på onsdag startar Coloramas första kampanj för året. Den får ni inte missa!

Vad har ni för er i kväll då? Vi tar det lugnt. Läget just nu hemma hos familjen Karlsson - Thomas lagar mat, jag bloggar, på tv ser jag en hockeymatch USA mot Canada och Canada leder med 1 - 0. Spännande att se vilka Sverige får möta på söndag kl 13. Var ska ni titta på finalen? Jag hoppas att restaurangerna i Mariestad hakar på och fixar så att vi Mariestadsbor kan samlas och titta (och ev fira) tillsammans.

I morgon är det butiken som gäller igen. Jag, Caroline och Hanna arbetar tillsammans. Jag gillar verkligen att jobba på lördagar. Det brukar vara en skön stämning i butiken och våra kunder är avslappnade och "helgsköna". Vi öppnar som vanligt kl nio. Titta gärna in hos oss!

Ha en riktigt skön fredagskväll! Kram från Barbro

Inga kommentarer: