söndag 16 februari 2014

Lite kontorsjobb mitt i OS-yran

Som jag tidigare nämnde - mina nerver tål inte de här nervösa skidstafetterna. Därför blev det ett par timmars kontorsjobb för mig. Skönt att få en hel del klart inför starten av en ny vecka. När jag kom hem kunde jag njuta av segerns sötma. Härliga bilder från stafetten som rullar hela tiden på tv.
Det var en hel del post att gå igenom eftersom jag var ledig i fredags. Bl a fick vi den här informationen från en av våra avtalsleverantörer. De berättar om nyheten Magnetisk Skoltavelfärg. Vi har magnetfärg och skoltavelfärg i hyllan men det är två olika produkter. Det här låter spännande. Vi får nog ta hem några provburkar och testa.
I fredags fick vi hem en kommod och spegel ur badrumsserien Hasselö. Den kommer ni se inom kort i en av våra miljöer ut mot gatan. Snygga och funktionella möbler som är prisvärda.

Inga kommentarer: